היום, כל דבר שהוא מקובע - ולא משתנה בהתאם לתגובה של המשתמש באתר - הוא לא אתר שמשרת את צרכי הלקוח, הוא לא עיצוב אתרים והוא מכניס פחות כסף.
כמה פחות ? ובכן - כאשר הלקוח חווה חוויה לא טובה של גלישה באתר לא מותאם לסלולרי הסטטיסטיקות מראות שהרבה יותר סביר להניח שהוא יצא מהאתר יותר מהר, יצפה בפחות עמודים בגלישה שלו - וגם אם כבר יישאר, לא יזמין את המוצר המוצע ללקוח.
לכן ככל שנושא המכשירים הניידים (טאבלטים וסמאפרטפונים למיניהם) יתחזק לאורך השנים (והוא כבר עכשיו מאוד חזק) - כך תגדל הדרישה של הלקוחות לאתרים מותאמים לסלולרי.
ידוע כי ב-2010, ממוצע הMB בשימוש בגלישה במכשירים ניידים היה בסמארטפונים 55 מגה, בטאבלטים 405 ובמחשבים נידים 1460. ב-2011 הממוצע כבר עלה משמעותית ל- 150 מגה בסמארטפונים ו517 בטאבלטים, וע"פ הערכות התעשיה - ב-2016 - הממוצע יעמוד על 2516 מגה לחודש במכשירי הסמארטפון ו4223 בטאבלטים ! ומספר הצפיות בדפים דרך סלולרי עלה מ-5.8% ב-2010 ל-10.1% ב-2011 !
אין להתבלבל בין אתרים מותאמים לדפדפנים - ולרזולוציה (Adaptive) לבין אתרים מותאמים למכשירים ניידים - (Responsive) שכן אתר שמותאם לרזולציה - מתאים את עצמו רק ברוחב - ופה מדובר על התאמה הרבה יותר עמוקה - האתר ממש משנה את צורתו ונראה כמו אפליקציה.